|
Uoriginal Milanorem til AW |
Besvar |
Forfatter | |
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2019 kl. 10:15 |
Hej
Jeg søger en Milanorem til mit Apple Watch, men det originale koster jo en bondegård så er gået på udkig efter et uoriginalt. Jeg har fundet et i sort her: https://mackabler.dk/uoriginal-milanorem-til-apple-watch-147.html - nogen der har prøvet det? Eller kan linke til et andet sted jeg kan købe et som kan anbefales? Takker! |
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
MORE BASS
|
|
Chrizzy
Funktioner
Tak(0)
|
Øv, dit link virker ikke, men har nu selv kigget på den engelsk eBay og der er de også ret billige :D 6-8 pund + 5 pund i forsendelse, det er lige til at overleve
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forummet undlader af en eller anden grund at indsætte et : URL'en som er det der mangler .. men du fandt det alligevel :-)
|
|
MORE BASS
|
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også ret mange lækre remme til AW her:
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Typisk følges pris og kvalitet lang hen ad vejen, og prisen forskellen er også ret så stor sammenlignet med apple's egen Milanorem til kr.1199,- som jeg selv i øvrigt benytter.
Sidst jeg var i US så jeg på flere uoriginale, og kvaliteten er altså slet ikke den samme, heller ikke pasformen. Man bør også også tænke på evt. kromeksem og nikkelallergi..... Samme gælder også de billige læderremme, de er måske også garvet med krom! Jeg er selv følsom overfor krom og nikkel og har ingen problemer med apple's egene remme.
Redigeret af Potter - 04-Februar-2019 kl. 08:20 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Chrizzy
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar, og i min videre søgning efter en Milanorem, så læste jeg også flere skrive at "pris og kvalitet" hænger sammen. De uoriginale remme ser fine ud, men de passer vist ikke så godt på urkassen, og selve lukkemekanismen er vist heller ikke så stærk og troværdig som de originale remme. Dette er jo egentlig logisk nok, og så må man jo gøre op med sig selv om det er faktorer man kan leve med for at spare en del penge.
Ville gerne have den originale rem, men jeg har det dog stramt med, at jeg skal betale 1/3 for en rem af hvad jeg gav for selve uret Det må blive et opsparingsprojekt.
|
|
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har den originale Milanorem og den er superlækker og fungerer perfekt. Jag kan anbefale dit opsparingsprojekt. |
|
Chrizzy
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Claus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |