|
iPhone X - skal du have den? |
Besvar | Side <1 101112 |
Forfatter | |
pointwood
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det virker uden problemer i mørke, har lige prøvet i et rum uden lyset tændt og den låste op uden problemer.
|
|
Sool
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måtte lige teste lidt i mørke nu, og her vil den gerne låse op, også i 100% mørke.
Men efter min morfar (havde gæster igår :)), ville den ikke da jeg lå sengen. Om det var fordi jeg så lå siden, ikke havde briller på eller hvad??? Må hellere drikke mig en bøhmand på igen, nappe en morfar og så teste face id igen ;) |
|
Agent Orange
Junior bruger Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indtil videre virker det hele relativt intuitivt - swipe og Face ID. Face ID virker fint for mig i mørke og fra forskellige vinkler.
Det der har irriteret mig mest er, at jeg ingen anelse har om, hvad der er top og bund af telefonen uden en home knap som reference. |
|
juliebechj
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2018 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis nogle er interesseret i at læse mere om den nye iPhone X og tage stilling til om det er noget for er er der reviews på Iphone X samt info om test omkring den kan i se dem her:
Redigeret af juliebechj - 16-Januar-2018 kl. 10:14 |
|
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
Julie?
Der er vel ikke nogen grund til at poste i en tråd der er over 2 mdr. gammel? |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Chrizzy - Det er hendes første indlæg - som linker til en "artikel" på tweak.dk - som overhovedet ikke er en artikel. MAn skulle nærmest tro hun var ved at lave noget SEO optimering.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg der har haft x i nogen tid, hvad er jeres oplevelser med face login og andre nye features.?
|
|
pointwood
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vænnede mig hurtigt til FaceID. Det fungerer for det meste fint og hvis jeg havde både FaceID og TouchID, ville jeg bruge FaceID mest. Omvendt er jeg heller ikke i tvivl om at dette blot er første version og at næste generation vil være endnu bedre, nøjagtigt som anden generation af TouchID.
|
|
Ersgaard
Bruger Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fik min iPhone X i lørdags, så erfaringerne er fortsat beskedne.
FaceID virker super godt. Uanset om det er mørkt i lokalet eller om jeg ligger i sengen, så fungerer det. Har kun oplevet et enkelt scenarie, hvor den ikke kan finde ud af det, nemlig når jeg sidder med min gaming-headset på. Har skiftet telefon stort set hvert år, så har også haft nogle iPhones med TouchID (både 6s og 7'eren), og det fejler oftere end FaceID. Og så er der altså en lækker skærm på X'eren. Er den pengene værd? Naaa, det er jeg ikke sikker på. Seneste telefon var iPhone 7, og springet er altså begrænset. Efter en time leg med den nye telefon, blev det lidt kedelig. Der er ikke nok nyt efter min mening. Betaler telefonen via bruttolønsordning, så det er til at komme i nærheden af. Jeg ville ikke give 10.000 gode danske netto kroner for X'eren, når jeg nu havde 7'eren. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
Besvar | Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |