|
Erfaringer med Emotiva BasX A-300? |
Besvar |
Forfatter | |
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Februar-2018 kl. 16:23 |
Hejsa
Jeg overvejer en effektforstærker fra Emotiva, mere præcist en BasX A-300. Den skal trække mine frontere, som er et sæt Xtz 99.36. Disse er pt koblet til en Yamaha rx-1067. Av-connection har try and buy på den pågældende model, så den skal selvfølgelig hjem på prøve, men da jeg i fremtiden håber at kunne opgradere til noget B&W cm9 eller cm10, så kunne det være fedt hvis der var nogen der kunne fortælle om den også kan trække sådan nogen...
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke mange herhjemme endnu har erfaring med det, da mærket først er kommet til salg i Danmark indenfor den seneste tid. Før har man jo selvfølgelig kunnet handle direkte i USA, hvis man havde mod på det.
Men generelt får de ret god kritik og man får meget for pengene.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
Gump
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, du har nok ret. Jeg havde bare håbet at man måske kunne finde en enkelt eller to der havde noget erfaring Det ender jo nok med at jeg tager en hjem for at prøve den af, hvilket er fint nok, men det ville også være rart at vide om den gav mening med fremtidige højttalere også, og ikke bare de nuværende...
Redigeret af Gump - 17-Februar-2018 kl. 17:23 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Gump: Hvordan var dit indtryk af Emotiva effektforstærkeren? Jeg overvejer A-150-versionen :-)
|
|
Gump
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke kommet så langt endnu. Jeg overvejer stadig om jeg skal gå efter noget brugt til samme penge, men en effektforstærker er ikke lige første prioritet for tiden, så ved ikke lige hvor længe der kommer til at gå Men du må meget gerne komme med dine erfaringer hvis du vælger en A-150
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal jeg nok
Jeg har dog valgt at satse på det pt. gode sommervejr, så projektet er på stand-by
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |