|
Bose QuietComfort 35 ii vs Sony wh-x1000m3 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gik i Elgiganten, hvor de begge var fremme, og prøvede dem. Sony WH-X1000M3, er helt sikkert en fed høretelefon, men er lige en anelse mindre i koppen, end Bose QC 35. Det gjorde, at mine ører lige nøjagtig kunne være i. Jeg synes, at lyden er meget tæt på hinanden. Selve høretelefonerne var for mig så tæt, at det kun var størrelserne på koppen, som gjorde at jeg tog QC 35. Men hvorfor tager du ikke ud, og får prøvet dem selv, så du kan danne din egen mening også?
Redigeret af Flemming Larsen - 25-December-2018 kl. 12:30 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er bare meget lettere at lade andre folk gøre arbejdet for sig. - så har man også nogen at klandre hvis man ikke er tilfreds.
|
||
saaby
Bruger Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor skal det nu blive personligt og negativt? Hvad er der nu galt i at høre hvilke personlige erfaringer andre har med disse modeller - er sådanne erfaringsudvekslinger ikke netop hvad vi også gerne vil bruge Recordere til? Sorry - kunne ikke lade være, syntes bare det var en underlig kommentar...
|
||
darkdevil
Bruger Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spørger nemlig som du skriver kun efter erfaringer. Men jeg er så i den heldige situation at min kone havde valgt at købe Sony WM-x1000M3 til mig i julegave.. Så de skal testes.. :-)
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |