|
Trådløs antenne |
Besvar |
Forfatter | |
@rnem
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2016 kl. 10:35 |
Hej
Måske et dumt spørgsmål Jeg bor i lejlighed og har kabel tv. Jeg vil gerne sætte flere fjernsyn op i div. rum. Kan jeg slippe for at trække antennekabel og få noget trådløst ?? Mvh @rnem
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du som sådan godt. Har du You See.? Det kræver en Telefon eller en Tablet deres Film og TV App samt en Chromecast. Er det for besværligt, så træk kabler. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7085 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er flere løsninger.
1.Trådløs hdmi ? Du har en TV tuner boks samt trådløs hdmi. 2. Panasonic TV eller optager som kan sende live signal til andre tv via wifi. |
|
@rnem
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også et HDMI kabel som jeg bruger når jeg skal have noget fra pc'en over på Tv'et
Skal jeg så købe to enheder (HDMI+antenne ?) Kan jeg få et link til hvad jeg skal bruge
|
|
@rnem
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er You see
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et sæt Trådløs HDMI består af en sender og en modtager, om det er muligt at få en Sender med flere modtagere vides ikke. Senderen tilsluttes til f.eks en Recorder eller anden modtager (ikke et TV). Søg på Trådløs HDMI. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7085 |
Funktioner
Tak(0)
|
link til en lille test |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke vil gå på kompromis med kvalitet eller have flere bokse og fjernbetjeninger, så er der ingen anden udvej end at trække et kabel.
Der findes ikke en løsning til forbrugere som giver dig mulighed for at benytte et standard tv med dvb-c i et andet rum uden antenneledning. Så kommer man ud i at købe systemer af samme mærke som linkes sammen. Men når en af delene går i stykker er man ikke sikker på at næste system har samme funktion. Der findes også trådløs hdmi, men her skal man styre en tv boks i et andet rum og det kan ofte ikke gøres med medfølgende tv fjernbetjening. Ekstra bokse som man skal huske at slukke da de nok i standby strøm løber med 200 kr på et år. Jeg ville bide i det sure æble og trække kabel.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig.
Som radiomanden siger er chromecast og appletv også en mulighed. https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/brug-chromecast-eller-airplay/brug-chromecast-til-at-afspille-indhold-fra-yousee-tv-og-film-paa-dit-tv |
|
@rnem
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg siger tak for jeres information. Det var mere omfattende og besværligt end jeg havde håbet på. Jeg kigger på Cromecast og så bliver det nok desværre nye antenne ledninger
Mvh @rnem
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
Få trukket de antennekabler.
Måske ikke nemt, men bedste løsning.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |