|
Stofa Komplet udfasning |
Besvar |
Forfatter | ||
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2016 kl. 18:55 |
|
Fik mail i dag, at Stofa gratis hæver hastigheden på bredbånd fra 40/20 til 60/20 fra 1/3-16.
Det lød jo helt fint..
MEN Stofa Komplet udfases samtidigt. Vi har den store TV-pakke. Så samlet stiger prisen 60 kr pr mdr fordi rabatten forsvinder. Ved oprettelse for godt 1 år siden blev der lovet at rabatten på 60 kr var gældende altid. Rabatten blev modregnet for smart tv boks leje. 75 kr - 60 kr = 15 kr pr mdr. Der har jo sikkert stået noget med småt selvom det blev lovet mundtligt. Ville blot lige informere jer andre. |
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Komplet løsningerne står da stadig på deres webside?
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå sådan får man boxen til 15kr!
Havde også Stofa Komplet, hvor sælger sagde man fik smidt boxen i nakken. Meen da regningerne begyndte at komme, fremgik der ingen rabat på noget. Og da boxen ikke virkede, blev skidtet opsagt prompte. |
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stofa virker altså noget amatør-agtige i deres håndtering af kunderne - og deres webside, som generelt både misinformerer og er svær at finde rundt i.
Hvis der meldes ud at Komplet løsningerne udfases, så skal de vel fjernes prompte fra websiden? Redigeret af petrucci - 27-Januar-2016 kl. 13:52 |
||
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må næsten kun gælde komplet kunder, jeg har ikke modtaget nogen mail om forøget hastighed pr. 1/3.
|
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skal helst være så indviklet og uigennemskuelig som muligt. Rabatten på smart boks lejen blev modregnet i prisen for bredbånd.
Jeg ved heller ikke hvorfor det ikke er ændret på hjemmesiden. Vi tænkte netop at 15 kr pr måned var fair nok, men at 75 kr/mdr var langt ude. Hvis man køber boksen er der vel stadig et månedligt gebyr for Smart-TV? TV i stuen har ikke DVB-C tuner indbygget. Vi har som nævnt fuldpakken. Kortet i smart boksen åbner vel kun op for film-leje eller er der anden funktion? Vi bruger ikke smart tv delen særligt meget - så en universal DVB-C boks kan vel gøre det. Redigeret af Warren - 27-Januar-2016 kl. 18:39 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvis du kan tage Stofa Web TV på tlf eller tablet, er smart funktionerne helt gratis. Kræver vel bare en Cromecast eller ATV
Foruden filmleje er der TV arkiv fra DR og start forfra. Og det er der også på WEB TV Redigeret af Kampus - 27-Januar-2016 kl. 19:07 |
||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netop derfor håber jeg på en 3. parts box, og så de forskellige tv kanaler får sparket gang i deres apps.
DRTV er jo allerede godt med på ATV4 og PS4, hvis kanaler som Discovery og NGG eller kunne få fingeren ud :) Så ville jeg os begynde at se tv igen. Har opsagt alt hvad der har med tv abb. gøre, nægter alt betale de priser på grund af de stigende tv rettigheder på SPORT, som jeg er fløjtende ligeglad med. Stofa levere dog min INET forbindelse, da deres stabilitet er super. har 90/90 til 269kr |
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kampus, dvs. man kan egentlig spare Stofas HD-bokse væk, hvis man har en ATV og en iPad til at skyde kanalerne op med? Hvordan fungerer det med antal enheder, der bruger Stofa TV ad gangen...er der begrænsninger der mon?
|
||
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, for satan, de har åbnet op for AirPlay, det var da dejligt. Så skal vi bare have skruet op for kvaliteten af billedet.
|
||
Marco
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tirsdag den 26. januar fik vi også en mail fra Stofa om, at de vil lade vores hastighed stige fra 40/20 til 60/20 uden en ændring af prisen - men i samme mail stod også at deres samlerabat på 40 kr/mdr. samtidig bortfalder. Det kan næsten kun tolkes som en skjult prisstigning
uanset hvordan de forsøger at forklare det. Vi har derfor sendt dem nedenstående klage til reklamation@kontakt.stofa.dk og vi kan kun opfordre alle andre Stofa-kunder til at gøre det samme, da deres udfasning af samlerabatten betyder en årlig prisstigning på mellem 480 og 960 kr. afhængigt af abonnementets sammensætning. Hidtil har samlerabatten været 40 kr/mdr. for Lille Komplet, 60 kr/mdr. for Mellem Komplet og 80 kr/mdr. for Stor Komplet baseret på valg af tv-pakke. Skulle hilse at sige, at deres facebook-side lige nu oversvømmes af den samme kritik: https://www.facebook.com/stofadk/posts_to_page/ Fra: Marco Møller Hej Stofa! Vi har i dag modtaget en mail fra jer om, at I lader vores
nuværende hastighed (40/20 Mbit) stige til 60/20 Mbit pr. 1. marts 2016 uden at
I lader prisen stige. Det er for så vidt en dejlig nyhed. Men når I så i næste afsnit oplyser os om at samlerabatten på 40
kr/mdr. bortfalder samme dato med ordene "Det hele sker automatisk, så du
skal ikke gøre noget", så mener vi faktisk at der er tale om et selvmål
fra jeres side. Altså læser vi i den samme mail, at vores hastighed stiger uden
prisstigning - men at vores årlige rabat på 480 kr. forsvinder. Det virker
nærmest provokerende på os, når det bliver formuleret som en god nyhed. Hvordan
skal det ellers forståes? Vi synes at I griber det forkert an, når I på den måde forringer
jeres service - velvidende at kobberet i disse år er teknologisk udfordret og
at der ved siden af jeres kobberkabler nedlægges fiber fra konkurrenten, der
giver adgang til helt andre hastigheder og muligheden for tv-kanaler i 4K lige
om lidt. Derfor vil vi bede jer genoverveje ikke at fjerne samlerabatten,
hvis I ønsker at beholde os som kunder. Uanset om I ønsker at fjerne bindingen
mellem jeres produkter eller ej, så er det virkelig dårlig kundeservice ikke at
nedsætte de enkelte produkters priser, så de matcher den nuværende rabat.
Med venlig hilsen
Kundenr. XXXXXXX
PS: Vi stiller os ikke tilfredse med en forklaring om, at I
samtidig åbner for fri adgang til TNT Play, som er "en unik pakke med
serier og film" for nu at bruge jeres egne ord - og som I ikke tøver med
at reklamere for i selv samme henvendelse. Vi har de on demand-tjenester vi har
brug for og ønsker blot at bruge jeres forbindelse til at få adgang til disse
;-)
Svar fra Stofa kundeservice Fra: Stofa Kundeservice [mailto:reklamation@kontakt.stofa.dk]
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |