|
Distribution af kanaler i huset |
Besvar |
Forfatter | |
Trekster
Ny bruger Oprettet: 10-Juni-2008 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juli-2016 kl. 22:18 |
Hejsa
Jeg står og kigger på muligheden for at skære ned i de kanaler vi får via Stofa. Men hvis det skal have nogen økonomisk gevinst ville det være fedt hvis jeg f.eks fra loftet kan distribuere kanalerne vha et CA modul til alle husets kabeltv stik(8 stik) hvoraf 3 er i brug nu - i stedet for at købe et CA modul + kort til hvert fjernsyn...så løber det hurtigt løbsk! Er det overhovedet muligt at gøre ovenstående?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske Smartwi kan bruges ?
|
|
Trekster
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser interresant ud, men de skriver at rækkevidden er 10-15m, hvilket nok er til den lave ende.
Jeg er heller ikke afvisende overfor at konvertere signalet til IPtv, der har jeg kigget på noget som f.eks HDHomeRun men kan ikke umiddelbart se at den har mulighed for CA modul
|
|
Trekster
Funktioner
Tak(0)
|
Nå det bliver ikke nødvendigt alligevel. Har konverteret til Stofa MitTV, sparer 3800/året ved kun at vælge de kanaler jeg skal bruge, de har så givet mig kort og kortlæser til vores andre tv free of charge med i købet :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |