recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbyd reklamer !!! 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForbyd reklamer !!! 

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 02:02
Det her bliver mit sidste svar.

Ingen OS ingen jer, uden JER stadig OS ...bare på et andet site !!

Jeg syntes det opsummerer det hele. Du er ligeglad med folkene bag de sites du bruger. For når de ikke er der mere, så er der jo bare et andet sted. 

Ærgeligt. Du har altså et helt skævt syn på hvad det kræver at drive et website.

Redigeret af hummelmose - 13-Februar-2011 kl. 02:03
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 02:07
Ja måske, men jeg driver heller ikke et website og har dermed ingen forpligtigelser over for det eller de ansatte, på samme måde som sitet heller ingen forpligtigelser har over for MIG og mine bidrag til det !!

Det må jo gå begge veje, hvis vi skal snakke forpligtigelser ;-)

Og ja, jeg tror langt de fleste internetbrugere er ret "troløse" når vi snakker dét her ihvertfald.
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 03:27
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Det her bliver mit sidste svar.
Ingen OS ingen jer, uden JER stadig OS ...bare på et andet site !!

Jeg syntes det opsummerer det hele. Du er ligeglad med folkene bag de sites du bruger. For når de ikke er der mere, så er der jo bare et andet sted. 

Ærgeligt. Du har altså et helt skævt syn på hvad det kræver at drive et website.
Her må jeg nok være enig i dunlon, men I er jo nærmest enige for fa'n! For brugere der aldrig læser/klikker på reklamer er det i bund og grund ligegyldigt om de anvender en en ad-blocker eller ej -> resultatet er ingen klik i sidste ende.
Hummelmose, som systemudvikler kan jeg godt følge dig i dine argumenter, men det er jo lige netop brugerne på recordere.dk, som gør at sitet skiller sig ud fra mængden.

Denne tråd omhandler Film og udsendelser, og banner-emnet har været diskutteret flere gange her på recordere.dk, så jeg håber at I vil flytte denne debat over i en anden tråd.

Back on topic...
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 10:14
@donlon
Vælger du så også at undlade at købe billet til toget?
Der er jo også reklarmer som er med til at finasere driften.

Grunden til at internettet er blevet så stort, og visse sider har den gode kvalitet de har - er ene og alene at de har penge til driften.
Måske ville du betale (det er en påstand som ikke er bevist!), men en ting er sikkeret - kun få ville betale, og de helt gode sider ville så være få.

Bare fordi at det er på nettet er ikke = med at det det er  gratis som sådan - flere hjemmesider forventer at du laver en ind direkte betaling, så du stadig har en side at sufe på.

.....
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 12:19
Som en krølle på halen så jeg faktisk denne artikel forleden hvor en jurist faktisk anfører at adblocking er ulovligt (efter hendes mening).

Generelt syntes jeg det er ok, at have reklamer på et site.. og båndbredden er efterhånden så høj at det sjældent volder problemer, det er kun på ældre computere og folk med lavere båndbredde visse reklamer som der bla. dukker op på eb og andre steder godt kan være ret irriterende fordi de begynder at afspille indhold ved mouseover og nogle af dem er ikke særligt godt lavet så de faktisk kan få en selv relativt hurtig computer til at hoste efter vejret... og det syntes jeg er træls... så udviklerne af bannerreklamer skubber nogle gange til grænserne i deres iver.. og alt kører jo godt på deres computere.. men sådan er virkeligheden jo ikke for alle.

Dette input er af mere generel karakter, og har intet med recordere at gøre, og her har jeg nu heller ikke set nogle af de store og voldsomme reklamer... det er noget mere diskret end feks eb og andre steder.

Dog syntes jeg generelt det er iorden med reklamer på anstændig vis, især hvis dette kan give nogle gode sites med gratis adgang

Redigeret af rhsin - 13-Februar-2011 kl. 12:31
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu