|
Forbyd reklamer !!! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 13-Februar-2011 kl. 02:02 |
Det her bliver mit sidste svar.
Ingen OS ingen jer, uden JER stadig OS ...bare på et andet site !! Jeg syntes det opsummerer det hele. Du er ligeglad med folkene bag de sites du bruger. For når de ikke er der mere, så er der jo bare et andet sted. Ærgeligt. Du har altså et helt skævt syn på hvad det kræver at drive et website.
Redigeret af hummelmose - 13-Februar-2011 kl. 02:03 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Bruger udmeldt 20
Pause fra forummet Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Sendt: 13-Februar-2011 kl. 02:07 |
Ja måske, men jeg driver heller ikke et website og har dermed ingen forpligtigelser over for det eller de ansatte, på samme måde som sitet heller ingen forpligtigelser har over for MIG og mine bidrag til det !!
Det må jo gå begge veje, hvis vi skal snakke forpligtigelser ;-) Og ja, jeg tror langt de fleste internetbrugere er ret "troløse" når vi snakker dét her ihvertfald.
|
|
michael9000
Guld medlem Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Sendt: 13-Februar-2011 kl. 03:27 |
Her må jeg nok være enig i dunlon, men I er jo nærmest enige for fa'n! For brugere der aldrig læser/klikker på reklamer er det i bund og grund ligegyldigt om de anvender en en ad-blocker eller ej -> resultatet er ingen klik i sidste ende.
Hummelmose, som systemudvikler kan jeg godt følge dig i dine argumenter, men det er jo lige netop brugerne på recordere.dk, som gør at sitet skiller sig ud fra mængden.
Denne tråd omhandler Film og udsendelser, og banner-emnet har været diskutteret flere gange her på recordere.dk, så jeg håber at I vil flytte denne debat over i en anden tråd.
Back on topic... |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Sendt: 13-Februar-2011 kl. 10:14 |
@donlon
Vælger du så også at undlade at købe billet til toget?
Der er jo også reklarmer som er med til at finasere driften.
Grunden til at internettet er blevet så stort, og visse sider har den gode kvalitet de har - er ene og alene at de har penge til driften.
Måske ville du betale (det er en påstand som ikke er bevist!), men en ting er sikkeret - kun få ville betale, og de helt gode sider ville så være få.
Bare fordi at det er på nettet er ikke = med at det det er gratis som sådan - flere hjemmesider forventer at du laver en ind direkte betaling, så du stadig har en side at sufe på.
|
|
.....
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 13-Februar-2011 kl. 12:19 |
Som en krølle på halen så jeg faktisk denne artikel forleden hvor en jurist faktisk anfører at adblocking er ulovligt (efter hendes mening).
Generelt syntes jeg det er ok, at have reklamer på et site.. og båndbredden er efterhånden så høj at det sjældent volder problemer, det er kun på ældre computere og folk med lavere båndbredde visse reklamer som der bla. dukker op på eb og andre steder godt kan være ret irriterende fordi de begynder at afspille indhold ved mouseover og nogle af dem er ikke særligt godt lavet så de faktisk kan få en selv relativt hurtig computer til at hoste efter vejret... og det syntes jeg er træls... så udviklerne af bannerreklamer skubber nogle gange til grænserne i deres iver.. og alt kører jo godt på deres computere.. men sådan er virkeligheden jo ikke for alle.
Dette input er af mere generel karakter, og har intet med recordere at gøre, og her har jeg nu heller ikke set nogle af de store og voldsomme reklamer... det er noget mere diskret end feks eb og andre steder.
Dog syntes jeg generelt det er iorden med reklamer på anstændig vis, især hvis dette kan give nogle gode sites med gratis adgang Redigeret af rhsin - 13-Februar-2011 kl. 12:31 |
|
Mvh
René |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |