|
Hjælp til opsætning af Iphone |
Besvar |
Forfatter | |
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 17:43 |
Så fik jeg endelig bevæget mig over på den "mørke side"
Er ved at sætte min nye Iphone 6S op - og det giver lidt knas ... har fint flyttet alt fra min Android, men der er 2 ting jeg ikke kan få til at fungere.... Når man swiper helt til venstre får man en pæn oversigt over vejr, nyheder, etc. Min kalender "kommende" viser fint den næste begivenhed, men når jeg tilføjer "kalender" (i den tro, at den ville vise flere begivenheder) er den helt blank! Har også tilføjet "Mail" - den viser ingen mails, men blot "tilføj VIP", hvilket jeg ikke kan bruge til noget ... Så .... Hvordan får jeg "kalender" til at vise begivenheder x dage frem - og hvordan får jeg "mail" til at vise seneste mails (både gmail og alm. mail - som er OK sat op og virker på lock-screen) ? pft
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
ved at du selvfølgelig går ind og sætter dine mailkonti op. så kommer tingene helt automatisk.
https://support.apple.com/en-us/HT201320
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |