|
iOS 10.2.1 dræner batteriet |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
thomas4200
Junior bruger Oprettet: 19-Januar-2013 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tjek i Indstillinger -> Generelt -> Opdater apps i baggrunden Er det slået fra her, så er det derfor du ikke kan ændre det under de enkelt apps. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak! Den er slået fra. Dvs der er ingen apps der opdaterer i baggrunden, og det er rigtig godt. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak! Den vil jeg kigge på. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Klaus@ Der står mit Apple ID, og hvilke apps der har automatisk overførsel, hvad det så end betyder. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Interessant! 2/3 af tid er på Safari. 1/5 på Candy Crush Gel. Resten er småting |
||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er gode råd, men vil ikke løse problemerne med de folk, som er ramt af den der system bug der har været i deres software de sidste 3 opdateringer :) |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor mange er vitterligt ramt af den bug?
Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mener ikke jeg har set en 30% bug. Faktisk yderst sjældent den kommer så langt ned. Vedligeholder batteriet's levetid bedst ved at lade den ofte. Min iPhone 6S er gudskelov heller ikke omfattet af Apples såkaldte gratis batteribytte program, hvor man risikerer at få en fremmed tlf tilbage.
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har set et enkelt eksemplar af den hos en ven, men det er også det eneste jeg har hørt og set i miles omkreds. Det er absolut ikke alle der er influeret af den bug.
Men interessant at det er safari der primært bliver brugt. Det lyder som om der er nogle reklamer der suger batteri
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ah, jeg er en del på Nettet :)
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |