|
Kraftigt batteriforbrug |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Kampus og KlausDM.
I bliver aldrig enige om opladninger og afladninger. Mvh. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7085 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine Apple dimser sidder i laderen hver nat. Faktisk har vi 6 enheder som lades hver nat. Ingen af dem tager da skade. Der er indbygget kredsløb som beskytter batterierne Ellers ville alle Apple dimser jo hurtigt få skadet deres batterier. |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Smed den i dfu-mode og gendannede den. Nu har den på halvanden time tabt 1 eller 2 procent i standby med lukket skærm. Kan ikke lige huske om den havde 90 eller 91 procent da jeg lagde den fra mig, men er på 89 nu.
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har en Mac, kan du få lidt oplysninger om batteriets tilstand vha. denne app: http://www.coconut-flavour.com/coconutbattery/
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg desværre ikke jeg har mulighed for. Men vil da bestemt prøve at give det en mulighed hvis jeg har.
Ellers må vi jo få skiftet batteriet 😊 |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med hensyn til at fremstå uvidende, så klarer du vidst selv. Det er ret tydeligt for mig at KlausDM har noget mere styr på hvordan en mobiltelefon oplader. Fordi man læser en eller anden tilfældig side på nettet, betyder ikke at man så har større viden og forståelse for teknikken Der er trods alt nogen af os som til dagligt arbejder med elektronik, og har gjort det i rigtig mange år
|
|
Mvh Jesper
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, jeg kørte en dfu-restore og lavede ene "kalibrering" af batteri efter en guide. Fungerede fint, lige ind til i dag. nu slukker den igen ved 15%...
Nyt batteri eller "defekt" telefon?
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om det hjælper. Men hjalp en veninde, der havde samme problem med sin iphone. Hun brugte ikke icloud, så det slog jeg fra og vupti, så brugte den næsten ingen strøm i forhold til før.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der er en Exchange konto tilknyttet som mail, så fjern den og opret den igen. Det er en kendt bug at den kombination nogen gange begynder at gå i selvsving og dermed bruger en masse batteri.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen af de to sidste er desværre årsagen.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |