|
YouSee dropper TV-kravet ved bredbånd. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 29
-- Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ikke loyal hos nogen overhovedet,men hvor jeg bor er de eneste reelle mulighed, ingen andre kan holde hvad de lover,enten er nettet ustabilt,eller forbindelsen kan ikke nå den købte hastighed osv.. Jeg har prøvet rigtig mange andre udbydere, og deres hardware er tit noget regulært møg,og jeg nægter at skulle betale for modemmer eller routere selv. Selvom jeg vælger en anden udbyder,er det jo stadig TDC's kabler og teknikkere,og så længe de leverer et stabilt produkt, er jeg ligeglad hvad firmaet hedder.. Det ville da være rart hvis tdc ikke sad på infrastrukturen,og det kan i takke den klaphat mogens lykketoft for,der ALDRIG skulle have solgt kablerne med i salget af Tele Danmark,da disse var betalt af skatteyderne.. Havde staten ejet denne infrastruktur som alt andet infrastruktur,så ville vi have et langt bedre net i dag vil jeg tro,da alle firmaer så ville kunne leje sig ind på lige vilkår,og ikke som det er nu hvor tdc sylter alle andre end deres egne selskaber. Se sverige hvor selv små flækker har fibernet da staten har haft en strategi om udrulning, det vil ALDRIG ske her førend TDC bliver tvunget til det. Se her https://www.youtube.com/watch?v=8byp9wxKwTE
Redigeret af Tsunamijhoe - 30-August-2015 kl. 13:07 |
|||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fabelagtige årsager, jeg holder straks op med at gruble mere over det!
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er de? Det er ikke lykkedes for dem at prakke mig særligt meget på.
Fastnet, eller betale for en bærelinje (uden telefoni). Det var dog samme pris.
Det forstår jeg ikke. Jeg har haft TDC internet lige med undtagelse af knapt et år hvor jeg havde Sonofon/Telenor (som jeg heldigvis slap af med igen!). Jeg har aldrig haft tv pakke hos TDC. Klaus Redigeret af KlausDM - 31-August-2015 kl. 18:12 |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |