|
TV2 og TV3 mangler efter ny yousee omlægning |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
|
De mangler stadigvæk her og Yousee er umulige at få fat i. LORTE SELSKAB!
Anyway, vil det hjælpe med Yousee ready kabler? Det er ca. 300; kr. så vil høre inden hvad andre siger? Vi har et lukket kabel nu, men aner ikke om det er yousee ready. Det har virket fint inden Yousee pillede med deres kanaler.
|
|
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til jer der har problemer - har I grundpakken?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har Grundpakke + Extra, har ikke problemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Modtager: LG HR550 C Ingen problemer med TV2 og TV3, MEN... Dette hjalp NÆSTEN. Viasat History var tilbage på skærmen igen... Der var dog problemer med at skifte mellem krypterede kanaler og ukrypterede. Så slukkede jeg modtageren, hev modulet med programkortet ud, og satte det i igen - SÅ var der ordentligt hul igennem igen! Ingen problemer med at skifte mellem krypterede og ukrypterede kanaler mere. Måske man skal hive modulet ud en gang imellem for at rense kontakterne? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det problem kendes ikke, kører uden problemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et yousee ready kabel gjorde ingen forskel, så nu er der lavet en fejlmeddelse til yousee.
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , har en kusine der ikke (næsten) kan se TV3 , TV2 , TV5 mere , det pixelerer helt vildt. Hun bor i Hundige , er der andre i området med samme problem?
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Ruse
Ny bruger Oprettet: 07-November-2014 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Hopgreve.
Har samme problem som din kusine med mit Samsung UE55D7005. Ingen problem (længere) med mit Samsung i 5 serien eller med mine 2 Pan recordere. Bor på Amager. |
|
lhb
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2012 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter omlægningen havde jeg problemer med TV2, TV3, K5 og DK4 på min bluetinum BT-DCT110 DVB-C boks. De er løst nu uden at jeg har ændret noget, eller fejlmeldt det. Bemærkede at signalet løbende blev bedre og pludselig stod det som før omlægningen
|
|
movesen
Junior bruger Oprettet: 11-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skete det også for min svigermor. Efter omlægning på Yousee og en scanning af kanalerne på et LC TV, så opstod der ekstremt mange bit fejl på TV2.
Fjernede et ældre kabel og erstattede det med et bedre og så virkede alt som det skulle igen! Men mærkeligt YouSee kanal kvalitet er gået så meget ned efter omlægningerne, at man skal ud og købe nye kabler, eller vente på at signalet kommer i orden, som jeg kan se andre oplever. |
|
jenny
Junior bruger Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
jenny
Junior bruger Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har stadigvæk ikke TV3 på min digitale boks. Kanalen var der ellers den 2. december, da jeg indstillede alle kanalerne igen efter omlægningen. TV2 og kanal 5 er ok. Meget mærkeligt at den bare forsvandt??? EPG virker stadig på kanalpladsen, skønt skærmen er sort!
Gudskelov har jeg stadig en analog enhed hvor jeg kan se tv3 analogt, men det er altså irriterende. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |