|
Løst! - YouSee problemer på nogle ukrypt. kanaler |
Besvar |
Forfatter | |
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2015 kl. 20:16 |
Jeg sidder her til aften og har problemer med størstedelen af de ukrypterede kanaler på youSee, som Kanal4, 6'eren og National Geographic HD.
Jeg betaler for den fulde pakke hos YouSee.
De krypterede kanaler ser ud til at virke uden problemer. Hvis jeg laver en kanal scanning, så dukker de simpelthen ikke op mere i deres ukrypterede form. Har de flytte nogle kanaler indenfor disse 2-3 dage? Jeg har ikke nået at fejlmelde det inden deres kundeservice lukkede, men der står ikke noget inde under driftforstyrrelser. Jeg bor i Ballerup området. Er der andre som oplever det samme? Tilføjelse: Har nu talt med YouSee som sender en tekniker indenfor 2 dage. Teknikkeren har nu været forbi, det var en dårligt opmærket ledning i boksen, som de havde nedgraderet til grundpakken ved en fejl.
Redigeret af Cyberguyen - 08-April-2015 kl. 13:32 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har Fuldpakken? Du har brugt netværks-id 00100?
YouSee har ikke ændret noget som helst på det seneste. Redigeret af Vilhelm - 07-April-2015 kl. 21:38 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger mediaportal, så jeg har ikke noget netværksnummer. Men intet er ændret hos mig og jeg mangler ca. halvdelen af de ukrypterede kanaler i fuldpakken.
|
|
|
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er jeg på bar bund.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kunne det være signalproblem i din stikledning/indendørs fordeling af signal (løse stik eller andet)? Mvh. JørgenT
|
|
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror at jeg har en idé om hvad som der måske er sket.
Da jeg købte huset for 7 år siden, var jeg så forudseende at bestille YouSee tv ved indflytningen. Der var godt nok forbindelse inden at teknikkeren kom på besøg, så den tidligere ejer havde måske fusket. Teknikkeren kunne ikke finde min ledning i nogle af boksene på vejen og konstaterede jo at det hele virkede og klarmeldte det. Nu har de sikkert fundet kablet og sat filter på, så der kun kan modtages den lille pakke. Det giver mening, for alle de kodede kanaler kan jeg jo se via mit programkort.
|
|
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dvs. du kun har abonnement på grundpakken + et antal krypterede kanaler?
Det fremgik ikke ligefrem af dine indlæg, så det giver meget god mening. Mmvh. JørgenT
|
|
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske den tidligere ejer fik et pirat-signal fra en naboinstallation og du uforvarende overtog dette. Hvis denne nabo så har valgt at nedgradere til grundpakken, så kan det være forklaringen.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har abonnement for den fuldepakke + nogle ekstra kanaler. Men det fremgik jo naturligvis ikke af teksten - så det er nu rettet Redigeret af Cyberguyen - 08-April-2015 kl. 10:52 |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |