|
Køb af nye højtalere |
Besvar |
Forfatter | |
piddy
Bruger Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2018 kl. 19:47 |
Hej
Jeg har i øjeblikket et par gamle B&W CDM1, men jeg vil gerne prøve noget nyt. Pga. lejlighedens indretning er mine højtalere placeret i et DIY hifi skab, hvor lågerne er lavet af højtalerstof. Jeg er derfor på jagt efter en reol/kompakt højtaler som ikke må være meget større end mine nuværende. Mit budget er omkring de 3000-5000 kr. og det kan godt være brugt. Jeg har selv set på B&W i den prisklasse, wharfedale diamond 11.2 men er åbne for andre forslag. Min forstærker er en ældre sag, Marantz PM80 mkII. Lige en sidste ting. Hvad kan mine CDM1 ca. sælges for ? På forhånd tak. Mvh. Thomas
|
|
piddy
Bruger Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal selvfølgelig også være højtalere som forstærkeren kan håndtere. Hvad ville I anbefale indenfor mit budget?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |