|
Apple Music og favoritter driller, MP3 |
Besvar |
Forfatter | |
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2022 kl. 17:03 |
Hejsa. Jeg har en iPhone13 og Apple Music. Jeg har via en app overført nogle MP3-filer til min iPhone og dem kan jeg godt finde og afspille gennem Apple Music app'en. Ny vil jeg gerne have mine MP3-filer samlet i en playliste, og jeg har derfor oprettet en Playliste "Country". Jeg åbner herefter den første MP3-fil, klikker på de 3 prikker, vælger "Føj til en Playliste" og vælger playlisten "Country". Jeg får kvitteringen "Føjet til playlisten Country". Det virker - så langt så godt. Men når jeg åbner den næste MP3-fil og tilføjer den samme playliste (samme procedure som ovenfor angivet), så får jeg samme kvittering med at filen er føjet til Playlisten. Når jeg så åbner playlisten for at se de tilføjede sange, så er playlisten helt tom. Da jeg tilføjede den første MP3-fil, fremgik den af Playlisten, men når nr. 2 tilføjes, så tømmes playlisten helt. Er der et eller andet jeg overser, eller er der en anden måde at samle udvalgte MP3-filer i en playliste?
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |