recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vedr.afstemning , hvorfor købte du LCD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvedr.afstemning , hvorfor købte du LCD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Emne: vedr.afstemning , hvorfor købte du LCD
    Sendt: 14-September-2008 kl. 18:15

Hej , hvad er grunden til at denne afstemning er låst , og at man ikke har mulighed for at kommentere den , nu har den trods alt været der i 5 uger?...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2008 kl. 09:17

Hej , nu er der også nogen der har ødelagt den afstemning , utroligt som nogen har det med at ville ødelægge diverse afstemninger...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 20:09
Hej.

Det var ikke mig, der lukkede afstemningen, men jeg kan godt fortælle dig, hvorfor den blev lukket..

Afstemningen løb af sporet, da der var en del, der valgte at stemme dobbelt (mange-dobbelt) og så mente moderator ikke, at der var grund til at lade tråden fortsætte.

Det er desværre muligt at stemme flere gange i afstemninger. Det er ærgerligt, at der er brugere der ødelægger en afstemning på den måde, men afstemningsfunktionen er ikke så vigtig, at vi vil bruge programmeringskræfter på at lave den mere "sikker".
Vi vil heller ikke begynde at kigge i log-filer for at finde synderen.

Til gengæld vil jeg godt opfordre alle fra at bruge snyde-muligheden. Det er ærgerligt at man ikke kan få en sandfærdig måling af brugernes "holdning" til et emne. - Men det kommer vi nok ikke ud over med så følelsesmæssige emner som plasma vs. LCD.

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 21:39

Hej ole og tak for dit svar , men tråden er der da stadigvæk...

MVH

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu