|
Det nye Apple TV muligheder? |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2015 kl. 09:54 |
Jeg har idag et apple tv 3 som jeg egentlig sjældent bruger. Nu det nye efterhånden rygtes blev jeg lidt nysgerrig.
Men hvad er den store fidus i det nye apple tv? Det lyder da lovende med app store, men kender man apple ret, så betyder det vel ikke ligefrem en masse frie valg? Kan det tænkes det nye apple tv får en egentlig integration med Apple Music? (Ved ikke om det finde nu allerede), jeg undrer mig bare over at der eks ikke i Musik appen er en integration med apple music, fremfor Itunes alene? Da jeg overvejer at lukke ned for vores antenneforening, tænker jeg at apple tv fremover vil få et nyt liv, da jeg i såfald skal have Viasat for fodbolden. Kan det tænkes tv2 og DR kommer med en app til Atv? Ja i det hele taget diverse udbydere for apple tv som platform? Hvad tænker i ellers det nye apple tv kaster af sig med muligheder?
|
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis rygterne om at ATV4 vil køre med IOS 9 og en App Store er sandt, så har DR og TV2 jo allerede App der kører på IOS, så det åbner op for at du kan klippe kabelTV over :) Viaplay med masse af fodbold er allerede tilgængelig nu på ATV3.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ja, ved almen iOS må almindelige apps vel fungere?
Ja jeg har viaplay på nu:), meeeeen vil gerne have lidt mere brugervenlighed i form af egentlige apps før jeg klipper antenne kablet:) Så må HBO og plex gerne finde deres vej også:) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |