|
Migrering fra iPhone til Android - noget med sms? |
Besvar |
Forfatter | |
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 11:08 |
Hejsa
Kæresten er ved at skifte sin iPhone ud med en Android-baseret smartphone. Er der issues man bør være opmærksom på i forhold til dette - jeg mindes eks. at have læst noget med at Apple's SMS-system kan volde problemer - hedder det iMessage og er der noget om snakken? Mh Tommy |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja husk at slå iMessage fra på den gamle telefon
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super - går ud fra det er relativt nemt at finde - skriv gerne, hvis der er andet man bør være opmærksom på (problemerne havner hos mig, men jeg er Apple-analfabet...)
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Under indstilling -> besked
Nulstil og fjern den fra jeres Apple konto, hvis en anden person skal overtage den |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
For nemhedens skyld, så eksportere numre fra iPhone til en Google konto så de nemt kan overføres til den nye telefon.
|
|
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det dér med kontakter er der vist allerede gået lidt ged i... - det har jeg (endnu) ikke været indeover, men kommer det måske - det driller hvertfald lidt...
|
|
Nico89
Bruger Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes sikkert mange guides, men her er én af dem http://www.android.com/switch/
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er et par ting der skal gøres. Fjern registrering i iMessageHvad skal jeg gøre, før jeg sælger eller forærer min iPhone, iPad eller iPod touch væk? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
deha2500
Junior bruger Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket mærke bliver der skiftet til ?
|
|
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for inputs - skiftet er gået helt smertefrit :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |