recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny iPhone - 6S eller 6S Plus +
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny iPhone - 6S eller 6S Plus +

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 10:13
Endte med en 6S Plus - har nu haft den i 3 dage og er meget tilfreds med valget. Hustruen har en 6S så jeg kan skifte lidt mellem dem og sammenligne/vurdere.

Der er ingen tvivl om at en 6S passer perfekt i hånden og føles som en 100% naturlig evolution fra en 5´er som jeg kom fra. 

Dog er jeg meget tilfreds med den større skærm og batteritiden på 6S Plus som jeg har valgt. Jeg bruger telefonen meget på jobbet og henter mails konstant via push, hører musik og konference kald. Det samme mønster gentager sig når der er "fri" fra jobbet. Derfor er batteritid og skærm størrelse vigtige 

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu