|
Kabel på Beogram 2402 |
Besvar |
Forfatter | |
dvinge
Ny bruger Oprettet: 10-Januar-2018 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2018 kl. 23:44 |
Hej - det 5 pol din stik som sad på min Beogram 2402 var gået løs. Jeg har derfor klippet det af, for at montere et nyt. Nu er jeg dog i tvivl om hvordan kan i hjælpe?
For det første - hvilke kabler repræsenterer lyd ud (hhv. højre og venstre)? Altså hvilke farver. Der er seks kabler. Rød, hvid, sort, blå, gul og rent metal. Og hvad er de øvrige farver i kablet? Dernæst. Pladespilleren skal tilsluttes min forforstærker (RIAA). Den har både 5 pol din indgang eller almindelig RCA. Jeg tænker dog det er lettest blot at tilslutte to nye RCA stik. Hvordan gør det rent praktisk - skal de loddes på? Og så skal stel derudover tilsluttes til forforstærkeren? Beklager - jeg er ret ny i dette, så alt hjælp modtages med stor taknemmelighed! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |