|
“Bok”-lyd fra Subwoofer |
Besvar |
Forfatter | |
frank.b.j.
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2018 Sted: Kolding Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2018 kl. 15:18 |
Hej
Jeg har er Q Acoustics 7000I surround-anlæg. Den aktive subwoofer er dog begyndt at afgive en “bok” lyd rimelig taktfast en gang i sekundet. Både når der afspilles musik og ikke. Hvad kan det skyldes? Og kan det laves? |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet med et andet kabel? +/- i stikkene kan virkelig lave unoder hvis der er dårlig forbindelse.
|
|
frank.b.j.
Funktioner
Tak(0)
|
Den siger lyden bare der er strøm til, også når den kkke er sluttet til receiver via sub-kabel.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan sagtens være elektrisk støj.
Prøv at tilslutte strømmen til en anden fase. Prøv at fjerne Sub kabel helt. Det er da et forsøg værd. |
|
frank.b.j.
Funktioner
Tak(0)
|
Kablet er fjernet. Hvis der med anden fase menes en anden stikkontakt , er det også prøvet...?
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplevede det samme med min dali sub. Alt var prøvet.. Eneste udvej var en tur i hifiklubben og få nyt indmad..
Mvh Michael |
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |