recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ordentlig prishop på i-Produkter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ordentlig prishop på i-Produkter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ordentlig prishop på i-Produkter
    Sendt: 11-Marts-2015 kl. 09:27
Jeg ved ikke, om I har bemærket det, men en iPhone 6 hos Apple er steget med 6-800 kr. på under 48 timer. Det gælder også for deres MacBooks. F.eks. er MBA gået fra 6999 til 7799.

Det skyldes naturligvis den høje $-kurs, men det er alligevel noget af et spring!

Kilde - Politiken
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 10:03
iphone 6 16gb koster 5200kr hos computercity, jeg købte en i lørdags for 4900 kr så den har også der fået 300 kr oven i. Dog er computer city stadig 600 billigere end hos Humac.

Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 10:06
Er det ikke mere korrekt at sige at det er den lave Euro Kurs der er årsagen. Euroen har, efter hvad jeg kan se, tabt værdi over for set alle de store valutaer så det se ikke ud til at det kun er dollaren der er dyr. Jeg vil tro at mange importerede vare vil stige i den nærmeste fremtid eftersom kronen følger Euroen.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 10:14
Samsung Galaxy S6 Edge 128GB koster 8.499 kr.

Apple er jo nødt til at sætte deres priser op hvis iPhone ikke skal ses som det billige alternativ

Dollaren er steget kraftigt det seneste halve år men der skal nok ske yderligere/andre drastiske ændringer på valutamarkedet i nær fremtid. Der er for mange og for store bobler på valuta-, aktie- og obligationsmarkederne p.t. så et eller andet må snart sige "pop". Alene det at realkreditinstitutionernes systemer pludselig skal håndtere et begreb som negative lånerenter burde være nok til at gøre det klart for de fleste, at noget er helt galt.

Redigeret af GlobulusDK - 11-Marts-2015 kl. 10:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu