|
Enormt højt strøm forbrug iPhone 5s |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, det kan man nu sagtens, hvis man er lidt fingernem. Men mon ikke alt hvad der hedder reklamationsret mv. Forsvinder i samme omgang? |
|
hopper78
Junior bruger Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan man sagtens, det tager 1 min at skifte :-)
Jeg har skiftet mange skærme på iPhone. Jo selvfølgelig er der jo så noget med garantien, for der sidder et klister mærke ved som bliver brudt når man tager batteriet ud. |
|
Hopper
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv da at fjern jailbreak og før den tilbage til "standard".
Klaus |
|
hopper78
Junior bruger Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også overvejet at gendanne og opdater til 8.3.
Men hader bare standard uden jailbreak, den er så skide langsom uden jailbreak nemlig ;-) |
|
Hopper
|
|
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er ikke langsommere. Den føles bare langsommere😜 Du bruger vel "no slow animations" eller lign?
|
|
Wolff
Funktioner
Tak(0)
|
Løber den reelt tør. Min begyndte nemlig også at vise helt hen i vejret batteritider, der bare tikkede ned. Hvis jeg satte den i laderen ville den eks. springe 10% op med det samme.
Jeg kørte den HELT flad. Kørte længe med 1%. Sørgede for den brugte rub og stub og den selv slukkede. Efter det har den virket normal :) |
|
hopper78
Funktioner
Tak(0)
|
Jo uden jailbreak er MEGET langsommere ;-)
Kan jo få forskellige tweek bl.a speed inensifer som gør den meget hurtigere til det hele ;-) Den har løbet tør et par gange, men syntes ikke det hjalp sønderligt meget. I dag syntes jeg faktisk ikke den har brugt så meget, har kun opladet den 2 gange. |
|
Hopper
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan betyde at den rent faktisk laver noget og dermed bruger batteri. |
|
Wolff
Funktioner
Tak(0)
|
Afinstallér dine JB tweaks.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |