|
Problem med icloud gendannelse |
Besvar |
Forfatter | |
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1044 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2015 kl. 17:55 |
Skal gendanne en ipad kopi fra en ios 8.3 på en ny ipad med en ældre ios-version. Så: hvordan får jeg adgang til at opdatere ios til 8.3 på den spritnye ipad så jeg bagefter kan gendanne? hjælp
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
En ny iPad har ios 8.3
Det har min nye iPad Air da Redigeret af Kampus - 18-Juni-2015 kl. 20:10 |
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1044 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, ikke hvis den har ligget på et lager et stykke tid. Problemet er velkendt - har prøvet det før, men kunne ikke huske løsningen. Jeg fandt løsningen: gendan som NY ipad, opdater så ios, slet ALT - og så kan man gendanne den icloud kopi, fordi ios versionerne nu er kompatible.
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rigtigt, nu kan jeg også huske det. Har jo lige kørt kopiering fra gammel til ny iPad.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |