recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Carnivale.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCarnivale.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Emne: Carnivale.
    Sendt: 17-Juli-2006 kl. 12:13

Et lille velment fif: Hvis i falder over den amerikanske tv-serie Carnivale, enten på dvd eller i tv, så slå til . Jeg har lige set samtlige 24 afsnit (sæson 1 + 2) på under en uge, og jeg må sige at den serie bare oser af kvalitet. At HBO valgte at standse produktionen efter kun 2 sæsoner, er ganske enkelt en forbrydelse .

http://us.imdb.com/title/tt0319969/

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=113059455307 062

M.v.h.

Henrik.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 12:57

Mange tak for tippet, det ser virkelig ud som noget jeg gerne ville se - men hvorfor starte på en serie, man på forhånd ved ikke har en afslutning ?

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4800
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 13:04
Den har sådan set en afslutning - den lægger bare op til, at der helt klart kan fortsættes i historien (lidt i stil med "Star Wars" og "The Empire Strikes Back" - "Star Wars" kunne sagtens stå alene, men Darth Vader skulle jo lige undslippe, så de kunne lave en fortsættelse, hvis det blev nødvendigt/formålstjenstligt).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Mange tak for tippet, det ser virkelig ud som noget jeg gerne ville se - men hvorfor starte på en serie, man på forhånd ved ikke har en afslutning ?

Den manglende slutning er bestemt et irritationsmoment, men på den anden side er det efter min mening ikke grund nok til at snyde sig selv for en stor oplevelse.

M.v.h.

Henrik.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 13:28

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Den har sådan set en afslutning - den lægger bare op til, at der helt klart kan fortsættes i historien (lidt i stil med "Star Wars" og "The Empire Strikes Back" - "Star Wars" kunne sagtens stå alene, men Darth Vader skulle jo lige undslippe, så de kunne lave en fortsættelse, hvis det blev nødvendigt/formålstjenstligt).

Njaaa....det ved jeg nu ikke helt om jeg er enig i.

Der er forskel på at lave en serieafslutning der giver mulighed for at lave en fortsættelse, og så afslutte en serie med en decideret cliffhanger.

Jeg er egentlig ikke sur over at HBO standsede serien (vel af økonomiske hensyn?). Det er måden de gjorde det på. Som et minimum kunne de jo godt lige have lavet en afsluttende episode, der samlede trådene.

M.v.h.

Henrik.

Redigeret af Fabricius - 17-Juli-2006 kl. 13:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu