recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC død...overføre iPhone til ny Pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PC død...overføre iPhone til ny Pc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PC død...overføre iPhone til ny Pc
    Sendt: 07-September-2014 kl. 11:26
Hej Folkens.

Hvordan får jeg hele indholdet på min iPhone 4S over i en ny iTunes?
Min gamle PC er gået helt død så har ikke iTunes filerne. 
Jeg har prøvet at følge guiden inde på HowToGeek, men jeg får ikke de samme muligheder frem som de viser i guiden. Dead

Det er Windows 7 jeg sidder på og iTunes er opdateret til nyeste version. 

Håber I kan hjælpe og på forhånd takClap
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 11:39
I princippet burde du bare kunne sætte den til den nye maskine, og så foretage en sikkerhedskopi.. men har ik siddet med itunes i over et år godt og vel, så er sgu ikke rigtig sikker. (har endda selv iphone og ipad) 
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 11:50
Kan du ikke blot gå på dine konto's og re downloade dem. Du har jo betalt én gang.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobbirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 12:03
Nu siger du at din gamle pc er død, men så længe det ikke er harddisken, kan du prøve at pille den ud og sætte den til din nye pc som en sekundær disk. Så kan du kopiere itunes filerne over på den nye.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 12:23
Hvad er problemet? Hvis du en gang har sync'et tlf med iTunes, ligger hele indholdet på Apples servere. Du downloader iTunes på den nye PC og sætter tlf til, og kan nu se indholdet.
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 12:26
Når jeg i iTunes laver en sikkerhedskopi af iPhone til 'Denne computer' (En komplet sikkerhedskopi af din iPhone vil blive gemt på denne computer), så får jeg mine apps fra iPhone til iTunes, men min musik tager den ikke med. Kun de numre som jeg har købt. Ikke de resterende numre jeg havde på min gamle PC. 
Den gamle PC har jeg ikke mere, da den gik helt død, og jeg nu har fået en ny PC 
Niarn om en Mustang GT:
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2014 kl. 12:36
Nå ok, så er der ikke så meget at gøre.

Jeg har brugt iCloud til sikkerhedskopiering, så der ligger en kopi i skyen.

Redigeret af Kampus - 07-September-2014 kl. 12:38
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 19:41
At smide ting op på iCloud er jo oss populært for tidenWink

Men har sku ikk lige luret hvordan jeg får musikken ud. Billeder og videoer har jeg med nu. Ved ikk hvorfor de har valgt at det skal være så bikset? Confused
Niarn om en Mustang GT:
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 20:06
Min musik på tlf er indlæst via iTunes, og ligger svjv ikke på PC, men på Apple server. Så kan hentes fra en anden PC når jeg ønsker det via Apple ID.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 22:09
Kampus tror det var en hentydning til alle de hackede iCloud der florerer rundt lige nu med masser af de kendte med knapt så meget tøj på.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2014 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Kampus tror det var en hentydning til alle de hackede iCloud der florerer rundt lige nu med masser af de kendte med knapt så meget tøj på.

Det opfattede jeg godt. Men uinteressant for alm brugere, som næppe får hacked et billede af svigermor :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu