|
iOS 8 Continuity |
Besvar |
Forfatter | |
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 13:38 |
Jeg kan ikke få det her til at fungere mellem min iPhone 5S og iPad Mini Retina.
Jeg har søgt på nogle guides, men det lykkes ikke. Skal BT være tændt hele tiden, når det skal bruges?? Håber nogen kvikke personer kan hjælpe mig Pft.
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal være på samme wifi.
Og tror kun at telefon samtaler virker pt. Har selv brugt det et par gange til at svare opkald fra telefonen via min ipad |
|
Casper
Funktioner
Tak(0)
|
Jep jeg prøvede også med at ringe igår, det gik. Dog går der lidt tid før iPaden reagerer på opkaldet, men smart smart da!
Ja jeg læste lidt på nettet, om at de her funktioner ikke er frigivet sådan 100 %? Først når Yosemite rammer markedet??
|
|
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
INdstillinger-Facetime-iPhone-mobilopkald(tændt). På begge enheder
|
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
SMS-relay til/fra ipad er ikke tilgængeligt endnu i ios 8.0.2.
|
|
Casper
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ok. Så giver det jo egentlig meget godt mening, om hvorfor den ikke gider.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |