|
Data fra iPad2 til iPad Air |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak Brixen! Denne del er mindst lige så vigtig at få gjort rigtigt 😨
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Så er alt overført! 😃
Og den gamle iPad er slettet. Hvad er værdien på en iPad 2, der er knap to år gammel og i mint? Incl original smartcase i mørkegrå. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
omkring 1000.- vil jeg mene. de blev jo solgt til 2000.- til sidst.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det var også hvad jeg regnede med.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Har brugt den i 3 timer nu, og batteriet siger 66% tilbage. Det er vel helt normalt. Men hvorfor blir den så meget varm?
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg lavede samme skifte til iPad Air sidste år og en af de ting, jeg lagde mærke til, er temperaturen. Pga. tykkelsen mærker man hurigt varmen, når den arbejde. Især ved en ny indstallation, hvor der hentes mange data; billeder ol. Lyden er også lidt anderledes, da det synes som om skærmen spiller med.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
I modsætning til den gamle iPad, sidder der jo to højttalere i Air. Og det er rigtigt det vibrerer mere i hele kabinettet. Der er en EQ hvor man kan ændre lyd modus til noget der måske vibrerer mindre.
Skærmen virker også plastic agtig ift den gamle. Det opvejes dog af at den er mere responsiv, hurtigere, klarere farver og finere opløsning. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye air 2 vibrerer meget pga det slanke kabinet.
Og lidt varme kan man mærke. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |