|
Så er Apple Music startet. |
Besvar |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juni-2015 kl. 19:23 |
Fedt nok, at det er startet. Men man kan få et abonnement til 1 person, og så et familie abonnement. Men hvad så, hvis jeg har 3 mobiler, og 3 iPads på samme iTunes konto? Kan jeg spille på alle sammen over det lille abonnement?
Redigeret af Flemming Larsen - 30-Juni-2015 kl. 20:23 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man egentlig ikke afspille på Apple tv? Jeg kan kun få lov til at købe der.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7086 |
Funktioner
Tak(0)
|
Airplay
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det ved jeg godt. Men burde det ikke virke direkte. Apple tv kører jo også over min konto. Det kan jo være, at der kommer en opdatering.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der har fundet ud af hvordan man fjernbetjener apple music i itunes via mobilos? Remote app kan åbenbart kun bruges til at afspille musik der ligger i itunes. Eller er der noget jeg har misset?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |