recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Enhed kommer ikke "på" i i-Tunes??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Enhed kommer ikke "på" i i-Tunes??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Enhed kommer ikke "på" i i-Tunes??
    Sendt: 22-Maj-2014 kl. 13:09
Hej.

Jeg skulle prøve at kopiere alt indhold fra en iPad til en anden iPad, inkl. spil osv. (Bliver spillene overført sådan at man spiller videre fra der hvor man kom til???).

Men når jeg slutter iPad til computeren og åbner i-Tunes så kommer enheden ikke frem i i-Tunes. Hvorfor ikke??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 13:51
Nej, progress kommer ikke med i andet end en komplet backup (dvs. ikke i en almindelig synkronisering). Dvs. du skal gendanne den ene iPad for at få alt identisk med det første.

Har du prøvet en genstart af computeren? Nogle gange tér itunes sig.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 14:15
Ja - det er jeg med på (komplet backup - men det kommer altså med der). Jeg prøver at genstarte computeren igen igen......  Wink

Thorvald.
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 14:23
Se her: 
https://discussions.apple.com/thread/5845597
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja - det er jeg med på (komplet backup - men det kommer altså med der). Jeg prøver at genstarte computeren igen igen......  Wink

Hvis du allerede har genstartet, så hjælper det nok ikke igen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 14:34
Prøvede at sætte USB-stikket i en anden USB-port, så får vi se. Jo - det hjalp faktisk. I-tunes var åbenbart blevet træt af det andet USB stik vi normalt bruger....

Redigeret af Thorvald - 22-Maj-2014 kl. 14:36

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu