|
iPhone siger "søger" hele tiden |
Besvar |
Forfatter | |
majaskrog
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2014 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juni-2014 kl. 20:10 |
Hej:)
Jeg har haft vandskade på min iPhone 5 og fået renset den efterfølgende, så telefonen kom fri for vand - men der er 1 ting der ikke fungerer - den bliver ved med at skrive "Søger" oppe i signal-feltet.. Jeg har prøvet alle de klassiske ting, men der er intet der virker. Har nogen en idé om, hvad jeg kan gøre? - Maja :) |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ganske sikkert ikke gøre noget, men en teknikker kan sige dig om den vil kunne fungere igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan være en korslutning mellem mainboard og antennen, et antenneskifte kunne forsøges, men det ik sikkert det vil løse problemet. Væske og elektronik går sjældent hånd i hånd! ;)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
majaskrog
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2014 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, tak. Man kan altid håbe :)
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så længe der ikke er spænding på tager elektronik ikke skade af vand.
Prøv at aflevere hos en af de utallige mobil reparatører. Tror ikke selv du kan gøre noget. Chancen for at den kommer i gang er ikke stor. Desværre. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |