|
8 kanal forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
Auri
Super bruger Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2017 kl. 11:46 |
Hej
Jeg skal bruge en forstærker til 4 sæt højttalere Som jeg gerne skulle kunne styre sætvis. De skal nødvendigvis ikke kunne spille samtidig der kunne jeg nok godt nøjes med at de spiller 2 sæt hver for sig. Pga det drejer sig om 2 sæt der sidder udendørs og 4 højttalere i køkken Nogle der kan foreslå noget til maks 6- 7000 kr |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de skal styres sætvis er det vel noget Sonos Connect foran.
Ellers er jeg ikke lige med. Går ud fra det min er volumen der skal justeres.
|
|
SVP03
|
|
Auri
Funktioner
Tak(0)
|
Ja tænker også en connect der bliver sat til.
|
|
stelliesto
Junior bruger Oprettet: 17-Maj-2016 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
NAD CI 980 kunne være en mulighed. Den koster 7999,- hos Hifiklubben. Jeg har ikke selv erfaring med den, men har selv overvejet at købe den.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Auri, du vil gerne kunne spille i 4 stereosæt
Hvordan vil du vælge hvilke stereosæt der er aktive og, hvordan vil du regulere volumen på de enkelte sæt? Klaus |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at det skal virke, så skal der 4 signalkilder til. Og så bliver det vist lige pebret nok med Sonos Connect. Så tror jeg alligevel det er bedre med fx 4x Chromecast Audio. Eller evt. en mellemvej med 4x Raumfeld Connector. De koster alligevel kun 1200kr stk.
Angående flerkanals forstærkere, så har amerikanske Parasound deres Zonemaster serie. Ved dog ikke om der er en dansk forhandler. |
|
Boddicker
Bruger Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 82 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er frisk på brugt,så har ham her nogle 4 kanals NAD'er til salg.
http://m.dba.dk/effektforstaerker-nad/id-1030989287/ |
|
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
NuForce har en lækker 8-kanals som ville være perfekt til formålet :)
|
|
Auri
Funktioner
Tak(0)
|
tak for input
jeg er ikke stærk I sådan et setup, men hvis der skal sonos connector på for hver sæt højttalere så er nok ikke en løsning. tænket en 8-kanals forstærker jeg så kunne koble til sonos via en connector, men det bliver så noget andet kan jeg forstå, Hvis jeg nu kun laver 2 zoner dvs 4 højtalere ude og 4 inde. kan jeg så koble en sonos connect, amp på de 4 inde og så bruge min melody Cr611 på de udendørs? dem kan jeg så ikke styre via sonos, tænket bare at hvis jeg alligvel skulle købe eb forstærker så skulle jeg have en der kan styre alle 8 højtalere. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |