recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 2 i Fona til 1999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad 2 i Fona til 1999,-

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 21:12
Muligvis en iPad Pro på 12"

iPad 2 er for gammel til køb i dag. Den får næppe iOS 9
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 22:03
Jeg vil blive meget overrasket, hvis der ikke kommer en afløser for iPad Air senere på året. Der er dog ikke så meget snak (rygter) lige nu, men det skyldes nok nærmere, at der er iPhone 6 og ur på vej. Men Apple har præsenteret en ny iPad hvert efterår i et stykke tid efterhånden.

Personligt vil jeg heller ikke anbefale iPad 2 længere. Jeg kan sagtens mærke, at den mister pusten ofte. Facebook er langsomt, og hjemmesider med mange grafiske elementer kan være tunge at danse med.
Til top
keldmik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2011
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldmik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 22:34
Og så vejer en iPad 2. noget mere.

Det er ikke iPad 2 der er noget i vejen med. Det er prisen.
2.000kr er lidt for meget for den i min mening.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 07:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hold da op, mine apps starter op på 1 - 2 - 3 sek. Skærmen står fint til alm brug. Batteritiden er mindst 10 timer.

Jeg udelukker bestemt ikke, at dem, der allerede ejer en iPad 2, har lige så stor fornøjelse af den i dag som da de købte den.

Mine indvendinger mod den gik mere på at det ikke giver megen mening at købe den i dag hvis man kan få en iPad 4 til blot 650 kr. ekstra.

Og jeg er ikke enig i, at skærmen står fint til almindelig brug. Jeg bruger mest min egen til at surfe på nettet og til at læse bøger/dokumenter og her er der en verden til forskel på den gamle, grumsede skærm og en "Retina"-skærm. Alene det er nok til at jeg ville lægge lidt ekstra hvis jeg skulle købe en ny iPad i dag.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu