recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad Air 128 GB med det hele vil ikke boote.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad Air 128 GB med det hele vil ikke boote.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad Air 128 GB med det hele vil ikke boote.
    Sendt: 23-December-2013 kl. 00:26
Fik min nye Ipad Air her i lørdags 21-12-2013 og nu vil den ikke boote.

Man tænder på knappen øverst til højre på Ipad'en og nogle sekunder efter kommer apple logo'et men igen efter nogle sekunder lukker den ned.

Det er sku for dårligt.

Er det en mandags model jeg har modtaget.

Nogle ideer.

mvh

kimila
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af kimila kimila skrev:

Fik min nye Ipad Air her i lørdags 21-12-2013 og nu vil den ikke boote.

Man tænder på knappen øverst til højre på Ipad'en og nogle sekunder efter kommer apple logo'et men igen efter nogle sekunder lukker den ned.

Det er sku for dårligt.

Er det en mandags model jeg har modtaget.

Nogle ideer.

Tilslut den til itunes sæt den i dfu mode og gendan den.

Dfu mode gøres ved at slukke ipad tilslut den til pc, tryk power + home knap inde indtil apple logo kommer dernæst slippes home og powerknap holdes inde i 12-13 sek, itunes vil meddele at der er en enhed til gennandelse, ellers prøv at Google dfu mode
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 11:45
Jeg har prøvet at tilslutte den til pc'eren med der sker intet.

Jeg kontaktede Humac (den er leveret her fra, medarbejder ordning) butikken i Rødovre Centrum i går og de fik den op at køre igen.

Tak for hjælpen.

Redigeret af kimila - 24-December-2013 kl. 11:46
mvh

kimila
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 12:06
Måske et dumt forslag, men har du prøvet at lade den oplade med den medfølgende lader i et stykke tid.

Kunne måske være den var afladt.
Det er jo ikke alle USB porte der kan lade iPads, og ej hellere almindelige iPhone ladere.

Redigeret af Jever - 24-December-2013 kl. 12:08
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 12:52
Den er i orden nu.
Jeg tror jeg har holdt de 2 knapper inde og den så er gået i dfu mode men det viste skærmen ikke.

mvh

kimila
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu