recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt anlæg/  reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt anlæg/ reciever

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 14:36
Jeg har sagtens leve med at Streame Tidal Hifi til Chromecasten til mit anlæg i stuen. Jeg har tænkt mig at styre det med min Tidal Apps på Android. Jeg ved det fungerer, så tilbage til mit spørgsmål: Er der lydmæssigt kvalitetstab ved at gøre det i forhold til en PC, der er forbundet med HDMI?

PS. Tidal Master virker ikke i Browser (Chrome). På PC'en bruges Tidals Windows App. Jeg har brugt den og forbundet PC'en med min Vincent Dac 1, som undersøtter 24/192, via USB. Forskellen til Tidal HiFi er nærmest ikke eksisterende. Det er ikke det samme anlæg som jeg ønsker at bruge ChromeCasten til .
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 16:56
Tidal appen har desværre ikke CC support. Så du skal ud i en anden løsning.
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 23:53
@Nagash. Det har du heldigvis ikke ret i. Jeg lige nu en CC koblet til TV'et  og det virker med Tidal streaming til den.  
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 00:26
Der er bestemt ikke en CC knap jeg kan trykke på i Tidal appen på min telefon. Men til dit TV siger du, bruger du så skærmspejling? For det er jo ikke helt det samme.
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 03:26
Tidal Master er kun i app's på pc eller mac i øjeblikket.
Det skulle komme til telefoner også.

Jeg ville vente med nyanskaffelser indtil det er ude, vil være ærgerligt at købe "lidt" forkert!
Til top
NicolaiL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: Hovedgård
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NicolaiL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2017 kl. 13:06
tråden hoppede vist lidt af sporet.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil med aktive højttalere i køkkenet? Den har jo terminaler til to sæt højttalere, som du så vælger imellem (eller samtidig) med A/B selectoren på fronten."

det er for at undgå ledninger -  er der evt andre metoder ?
Jeg har ikke omtalte højtalere, men har overvejet at købe et sæt
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu