recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er recordere.dk efterhånden næsten kun brugtbørs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er recordere.dk efterhånden næsten kun brugtbørs

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2015 kl. 19:01
Den er god nok, jeg arbejder fremover som Customer Care Manager hos Dynaudio, og har droppet al aktivitet der ikke relaterer sig til dette. Det er et meget spændende job, som er mere alsidigt end titlen antyder. Det er også et krævende job, og ved siden af et familieliv med to små børn er der bare ikke plads til noget sideløbende, såsom billedkalibrering osv. Så den del er endegyldigt lagt på hylden. Jeg svarer i visse fora på vegne af Dynaudio i det omfang det er muligt, men udover det kommer I nok ikke til at høre så meget fra mig.

Hvis man har spørgsmål til mig der er relevante for Dynaudio er det bedst at bruge support formularen på www.dynaudio.com. Og ellers læser jeg fortsat evt. PB'er der måtte dukke op her.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2015 kl. 19:43
Tillykke med jobbet!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 00:56
Jeg ville ønske at jeg havde viden til at deltage mere men må skrive mig på listen over "the bad guys" der følger med flere gange dagligt men som ikke bidrager- Sorry!!
Som nybegynder, der ikke har haft så meget tid til at lege med det man har, så er det svært at hamle op med alle jer erfarne som har talenter og er gode til at dele jeres store viden, hvilket I skal have stor tak for!!!
Jeg er for nyeligt gået fra 2.1 til 5.1 og pga kompromis med konen står fronterne for tæt på væggen og baghøjtalerne røg i loftet - hvilket jeg med min manglende erfarring synes lyder fornuftigt selvom alle erfarne siger dette er en dårlig løsning - senest Strecker i dagens tråd om Boston setup    
Jeg håber jeg engang kan komme på banen men synes at man skal have noget relevant at dele og ikke bare skrive en masse ligegyldige kommentarer som enkelte herinde har tendens til - men hvad vil I erfarne foretrække?
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 09:33
Personligt har jeg mistet lysten til at være mere aktiv herinde, da der er en håndfuld personer som altid skal kommentere på hvad som helst, også selvom de ikke har noget nyttigt/positivt at bidrage med.

Der er også for mange indlæg som direkte/indirekte bærer for meget præg af hetz/personforfølgelse.

Det er bare for trættende og det giver ikke lyst til at deltage i samme grad som tidligere.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu