|
Ville det ikke være en god ide. |
Besvar |
Forfatter | |
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-November-2015 kl. 17:04 |
Ja, ville det ikke være en god ide ikke at bruge hvid tekst på hvid baggrund, som det er på forsiden nu. Det er sgu ikke til at se hvad der står skrevet.
carsten
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Normalt vises det med en mørk baggrund så teksten er tydelig. Hvilken browser benytter du og har du aktiveret blokering af javascript eller andet? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan ser forsiden ud lige nu. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
CARS10
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, hos mig er billedet af kablet næsten hvidt. Jeg har ikke blokeret noget.
carsten
|
|
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken internet-browser? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
CARS10
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld, jeg skulle lige spise. Jeg bruger internet Explorer.
carsten
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger også IE og har ingen problemer. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
EDGE og ingen problemer - ej heller i IE i Windows 10.
M.v.h. |
|
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder mere som nogle kontrast indstillinger på din skærm der er helt hen i skoven....
|
|
CARS10
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hvis i andre ikke har problemet, så må det jo være hos mig, men jeg kan ikke lige gennemskue hvad det kunne være. Lys kontrast og farve er indstillet rigtig, og det forekommer heller ikke på andre forum jeg besøger.
ps. Vil lige se om det samme gør sig gældende på konens computer.
carsten
|
|
CARS10
Funktioner
Tak(0)
|
Problem løst. Det viste sig at det skyldes at "KOMPATIBILITETSVISNING" var sat til på denne side. Jeg slettede det, og nu vises forsiden korrekt. Undskyld forstyrelsen Lars.
carsten |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |