|
Forsiden på Rec.dk |
Besvar |
Forfatter | ||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2016 kl. 22:04 |
|
Det kan godt være det bare er mig der ikke har fanget det genialle
Men er jeg virkelig den eneste der synes det er noget rod, sådan som artiklerne hopper og dansker rundt. Mit bud er at de gør det efter popularitet? eller... Jeg var nu stor tilhænger af det gamle system, hvor nyeste ALT var øverst. |
||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt enig med dig. Jeg læser meget færre nyheder herinde end jeg gjorde tidligere. Nu læser jeg mest i forum.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forsiden har jeg opgivet. Jeg bruger kun http://www.recordere.dk/nyheder/
|
||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er åbenbart (desværre) et fåtal af os brugere på rec.dk der lidt af dette.
|
||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt. Tak. Nu er mit bookmark ændret.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hov den er jo genial Tak for det. http://www.recordere.dk/nyheder/ Redigeret af Kallespears - 02-Februar-2016 kl. 21:58 |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke bare dig, har opgivet at finde artikler, som er få dage gamle.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forsiden indeholder kun de seneste dages artikler. Ellers er der http://www.recordere.dk/nyheder/ hvor artiklerne kan vises i rækkefølge lige så langt tilbage som du gider læse. Tryk på knappen "Indlæs mere" i bunden når der skal vises flere på skærmen. Er det en bestemt artikel du leder efter, så brug søgefunktionen øverst th. på alle sider. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne ikke være mere enig, den nye forside er ganske ringe.
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@lars jeg er klar over de nævnte muligheder. Men engang i mellem kan man huske der var et spændende emne dagen før, som man ikke lige kan huske stikord til at søge frem.
Måske min ringe hukommelse er skylden. Men savner at forsiden er kronologisk. |
||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lars:
Jeg forstår ikke den algoritme der udvælger de artikler der skal fremhæves. Det er jo ikke dem med flest kommentar, det heller ikke altid de nyeste. Men jeg er rigtig glad for at blive oplyst om at ..../nyderheder, for det kan jeg da forholde mig til. Håber i vil tage Forsiden op til revurdering igen |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Algoritme? Recordere er et redaktionelt medie, og det er os der udvælger hvilke artikler der fremhæves efter emne, relevans, aktualitet og en række andre parametre. Men det er kun toppen af forsiden, nedenunder ligger de efter seneste dato-påtrykkelse, med nyheder til venstre og feature-artikler i midten.
Forsiden bliver aldrig til en simpel rå liste igen. For de simple lister har også en masse ulemper. Det er muligt den er nem at overskue for seneste nyt, men de langtidsholdbare artikler som baggrund og anmeldelser forsvinder alt fra hurtigt fra listen. Men vi er klar over at nogle gerne vil have nyhederne serveret som en liste. Det er derfor vi har lavet "seneste nyt" som den er. http://www.recordere.dk/nyheder/ Den nye forside er iøvrigt en succes for os. Den har skaffet mange flere læsere til artiklerne. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |