|
Begrænsning i søgeresultater!? |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2016 kl. 23:43 |
Hejsa.
Hvorfor pokker er der begrænsninger på, når man søger i forummet? 1. Ved visse søgninger, kommer der kun resultater frem, tilbage til oktober 2015. 2. Ved søgning med mange hits, er der en begrænsning på maks. 100 indlæg. Hvorfor disse begrænsninger, og hvad gør man så, når man ønsker at finde indlæg som er ældre? M.v.h. |
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har mange gange bandet søgningen langt væk, da den for mig ikke altid giver mening.
Jeg er begyndt at søge på Google, hvor jeg bare skriver Recordere forum, eller site: forum.recordere.dk SØGNING, der finder jeg stort set altid hvad jeg søger efter.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |