recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Country Night  på 3sat d 9-10 april.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCountry Night på 3sat d 9-10 april.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
j_skib Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Emne: Country Night på 3sat d 9-10 april.
    Sendt: 03-April-2007 kl. 12:19
Hej

Der er Country musik i 4 1/2 time natten mellem d 9 og 10 april på 3sat. Kanalen er fri og kan modtages af alle på 19.2 gr øst.
Udsendelserne er i 6 afsnit, der sendes fra kl 01:15 til 05:45 (tilsyneladende uden pauser). Se evt selv efter på www.3sat.de.
I flg min genbo, er det de rigtige kunstnere der er med (jeg har ikke selv meget forstand på country).

God fornøjelse //Jørgen.

Her er et udklip af programoversigten:

Country Night (1/6)
Einige der Stars der "Country Night" sind immer wieder in den Top Ten der Country-Hitparaden. So haben sich Dixie Chicks mit ihrem Award-Gewinn endgültig unter den Superstars etabliert. Aber auch Trisha Yearwood, Martina McBride, The Mavericks,Little Texas, die Wilkinsons, Joe Diffie und Wade Hayes gehören zu den Topstars.

Country Night (2/6)
Kenny Rogers ist schon lange im Country-Geschäft. Der junge Billy Gilman hingegen steht noch ganz am Anfang seiner Karriere, doch seine Erfolge sind beeindruckend. In den USA hat er schon alle Talkshows bis hin zu Jay Leno besucht. Eine Überraschung ist Hank Williams jr. mit seinem witzigen Video "Come On Over to the Country". Paul Overstreet und Tracy Lawrence sind zwei Singer-Songwriter aus der Top-Garde. Abgerundet wird die Sendung mit Videos von Lisa Angelle, Jack Ingram, Yankee Grey und Charlie Robison.

Country Night (3/6)
Die wahrscheinlich stärkste Vertreterin der Arbeiter in der Country-Musik ist "Coalminers Daughter" Loretta Lynn. Ihr Titel "Country in My Genes" sagt alles aus. Ein jüngerer, ähnlich starker Sänger aus dieser Richtung ist TravisTritt mit seinem Knast-Song. Aber auch John Michael Montgomery, Chely Wright, Craig Morgan und Terri Clark singen von ähnlichen Schicksalen. Großartige Videos zeigen auch Suzy Bogguss und Garth Brooks mit seinem "The Thunder Rolls".

Country Night (4/6)
Neben Country-Videos von Ricochet, Chalee Tennison und Montgomery Gentry ist auch das Video von Johnny Cash aus den 1980er Jahren zu "16 Tons!" zu sehen. Weiterer Höhepunkt ist Dolly Partons "I Will Always Love You". Im Video von Faith Hill undihrem Ehemann Tim McGraw heißt es unverblümt "Let's Make Love". Shenandoah präsentieren "What Children Believe" und Keith Urban singt "But for the Grace of God".

Country Night (5/6)
Jolie & The Wanted singen "I Would", Sons of the Desert sind mit "Everybody's Gotta Grow" vertreten, und Billy Ray Cyrus präsentiert den Nancy-Sinatra-Titel "These Boots are Made for Walkin'". Außerdem zu sehen und zu hören: Mark Wills mit "I Want to Know", George Jones mit einem älteren Titel und Allison Moorer mit dem Titelsong aus dem Film "Der Pferdeflüsterer", "A Soft Place to Fall". Außerdem sind Videos von Lee Ann Womack und den Kentucky Headhunters zu sehen.

Country Night (6/6)
SHeDaisy erinnern in ihrem Video "Lucky for You" auf höchst amüsante Art und Weise an das BSE-Problem, Collin Raye besingt seine Traumfrau, die Kentucky Headhunters den "Dumas Walker", und Eric Heatherly schwimmt im Champagner. Außerdem sind Videos von Trick Pony, Mindy McCready, Sara Evans, JoDee Messina Vince Gil, Kathy Mattea und Vince Gill zu sehen.
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 14:12
...øhhh nå - fedt
Til top
KJBOLOE Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2005
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2007 kl. 18:35

Tak for info

MIn bedre halvdel er viiiild med country (min søn kalder det "kunslut", han er kun 4 )

Til top
j_skib Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 18:55
Hej.

Husk at det er i nat vi skal have HDD-optageren til at snurre.

Venlig hilsen
Jørgen.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af j_skib j_skib skrev:

Hej.

Husk at det er i nat vi skal have HDD-optageren til at snurre.

Venlig hilsen
Jørgen.

Det er vel kun dem med en parabol der kan modtage det.

Hvis der er en der optager det, kunne jeg godt tænke mig en skive med musikken.

mvh
Til top
j_skib Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 19:05
Hej Pipper.

Du må ind til naboen, næsten alle med en parabol kan modtage 3sat. Bemærk i øvrigt, at der sendes country i 4 1/2 times, så det bliver noget med 3 skiver.

//Jørgen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu