|
DVD vs. HD/BR |
Besvar |
Forfatter | |
akilleuz
Bruger Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Emne: DVD vs. HD/BR Sendt: 25-Juni-2007 kl. 23:50 |
Hej
jeg tænkte på om der fandte nogle film på nettet eller noget lign. Hvor man kan se DVD vs. HD/BD side om side. Altså en form for split screen? Synes nemlig det kunne være sjovt at se den "egentlige" forskel på ens eget TV. EDIT: noget lign dette: LINK Redigeret af akilleuz - 25-Juni-2007 kl. 23:53 |
|
hyldig87
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Sendt: 26-Juni-2007 kl. 05:36 |
Man kan på den HD-DVD der fulgte med min Toshiba HD-E1, Elephants Dream hedder den. Den har noget under ekstra materiale der hedder SD/HD comparison eller såen noget... Der kan man se deres svar på HD & SD materiale i split-screen og sidde og skifte mellem dem. Jeg er dog ikke sikker på om det rigtig svarer til SD/DVD... Sys næsten kvaliteten er lidt for dårlig... Men det ka måske være pga. samligningen med HD, men tror nu de har fusket lidt... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |