|
Yousee + Streaming + FlowTV |
Besvar |
Forfatter | |
Juleulven
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 6 timer 36 minutter siden kl. 14:32 |
Hey
Vi har hos os Yousee TV (grundpakke + point) og ser TV vha. Browser, NVidia Shield mm. Vi sidder ALLE i samme husstand (ingen sjove tricks ell. lign) men f.eks hvis fruen og jeg samtidigt vil se 2 kanaler (f.eks See & TV3Puls) får vi beskeder om "begrænsning på streaming". Kan det VIRKELIG passe, at vi ikke kan se 2 kanaler samtidigt?
I øvrigt opsagde vi vores "internet" (fik fiber og flyttede til fastspeed) også mistede vi vores "yousee musik" adgang... der var INGEN advarsel om dette... ved folk om Yousee Musik kun tildeles hvis man har 2 abonnementer hos dem eller er knyttet på enten Internet eller TV-Pakke? Redigeret af Juleulven - 6 timer 32 minutter siden kl. 14:36 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg husker er var musik med i nogle gamle internet abonnementer, men i dag kun et tillæg til mobilabonnementer.
Hvad du har som tillæg til hvad, kan du altid se på mit.yousee.dk. Der kunne du også se at musik var bundet op til din internetforbindelse. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |