recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilklistrede  skærmbilleder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilklistrede skærmbilleder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sony-fan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilklistrede skærmbilleder
    Sendt: 30-Marts-2005 kl. 15:21

Hej.

Jeg vil her lufte min irritation over den tiltagne uskik blandt tv-stationer - især DK1 - med at have det ene og det andet sat ind på skærmen. Det være sig deres logo i øverste venstre hjørne eller højre. Forneden i hjørner samt rullende menuer i det nederste felt.

Jeg synes det er ret irriterende og mange gange irrelevante oplysninger. De fleste af os kan sikkert nok selv skelne mellem om det er direkte eller ej (og hvis ikke er det også ligegyldigt).

Det er også et problem, når man har investeret i en god stor plasmaskærm, og så hele tiden have stationernes loge stående med fastbrænding som risiko.

Men heldigvis er det mange stationer, som forstår at gøre det så diskret som muligt, men vist ingen der helt har undgået det.

Er det andre lidelsesfæller her? Og  dag vide om det kan påvirkes? Jeg er ihvertfald til tider så irriteret, at jeg sapper væk.

6100

Til top
meltofte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2005 kl. 16:19

Jeg kan kun tilslutte mig dit synspunkt.

DR1 og DR2 har fået nogle rigtig irriterende logoer. TV Avisen er blevet en plage, og når man fx ser temalørdag på DR2, skal man sidde og glo på det der store, grimme logo, hvor der står DR2 TEMALØRDAG. Jeg ved sgu da godt, at jeg ser temalørdag!

mvh
Thomas

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu