|
OLED LG C8 65" 7.000 kr. |
Besvar |
Forfatter | |
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2019 kl. 13:54 |
For den hurtige ser det ud til at være et tv, der ikke har været pakket op.
Det er i et eksemplar og at forefinde i Bilka Holstebro, hvis det da ikke allerede er solgt, siden jeg forlod området for få minutter siden. Mvh. Jon
|
|
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er godt nok crazy billigt. Kan man have to stk LG OLEDs hængende?
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, billigt er det. 👍😊
Hvis du spiller lidt, kan du vel nok forsvare to styk OLED. Måske der er en indstilling, så du kan se bagud. 😉 I mellemtiden har jeg spist i Bilka café, og tvet er der stadig, ser jeg. God fornøjelse til den heldige køber. Det vil nok ikke være normalprisen lige med det samme. Mvh. Jørgensen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |