|
Tv2 Play google tv?? |
Besvar |
Forfatter | |
Mattti
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2022 kl. 15:04 |
Hej derude..
Jeg har for ca. 1 år siden. købt et google tv, til min mor. Der er nu kommet et problem. Jeg kan ikke få tv2 play appen, til at køre på google tv. Jeg har prøvet at fjerne appen og reinstallere boxen men intet hjælper?? Er der andre der har samme problem? og måske en løsning?? Jeg har snakket med tv2 play support, men de ved "kun" at de har en app, men ikke hvordan den virker? Håber at i kan hjælpe På forhånd tusind tak!
|
|
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV2 Play fungerer fint på min Chromecast med Google TV. TV2 Play appen er version 1.8.29 fra den 21. marts 2022.
Hvilken enhed er der tale om?
|
|
Mattti
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen , takker for svar!
Jeg har re-instralleret og opdateret, google tv.. Men jeg kan ikke få tv2 play appen til at virke.. Jeg har også prøvet at caste via ipad, via den gamle funktion der blev brugt med chromecast, hvilket heller ikke virker?? Kan det have noget at gøre med at det er et tv der kun understøtter 1080p?? Andre apps som dr tv virker som det skal.. Nogen der har et forslag til hvad der kan være i vejen? evt, en løsning?? Tusind tak for hjælp!
|
|
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
Min Chromecast med Google TV er tilsluttet et 1080p tv, så tænker ikke, at det er problemet.
Hvilken enhed/box er der tale om? Hvilken version af TV2 Play app er installeret? Hvor fejler app’en helt præcis?
|
|
Mattti
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Det er en Google Chromecast med Google TV.. Link: https://www.av-cables.dk/streaming-til-tv/google-chromecast-med-google-tv-4k-hdr.html jeg har købt til hende.. Jeg prøvede at nulstille enheden og det hjalp ikke.. Jeg prøvede at reinstallere appen hvilket heller ikke hjalp.. Lige pt. ved jeg ikke hvad version af appen der blev brugt.? Men den blev installeret igen i forgårs.. Appen starter men jeg kan ikke komme videre end at der kommer en søge-bar frem.. Intet andet sker?? Alt andet internet og andre apps virker som de hele tiden har gjort.. Så det kan vel ikke være et internet problem?? tusind tak!
|
|
jensoest
Funktioner
Tak(0)
|
Og det hjælper ikke at trykke et par gange på tilbagepilen, når du står ved søgefeltet?
Og det er denne version til Android TV, du har installeret? Hvis du logger ind med samme Google-konto, som du har anvendt på enheden, kan du installere app’en fra linket.
Redigeret af jensoest - 08-Maj-2022 kl. 18:02 |
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du mulighed for at cleare cachen. Ved godt du har geninstalleret, men prøv alligevel.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg havde på et tidspunkt problemer med afspilning via TV2 Play, og fik at vide, at jeg kunne prøve at ændre nogle indstillinger på routeren. Det så ud til at løse problemet. Jeg kan ikke huske, hvilke indstillinger det drejer sig om, men jeg kan prøve at finde det, hvis det har interesse.
|
|
Queen
Bruger Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder underligt, Google Tv er noget af det nemmeste jeg nogensinde har installeret, jeg gav min datter en i julegave og hun havde samme oplevelse (hun var faktisk total overrasket over hvor nemt det var) Sæt GoogleTv til hdmi porten og til strøm - tænd tv I GoogleTv indstillinger i højre hjørne - log ind på "Netværk og internet" angiv koden - gå i apps og installere de apps du ønsker f.eks. Drtv og Tv2 play så burde du være i gang Tryk på "huset" og tryk på Tv2 play - indtast koden til tv2 play når der bedes om den. Redigeret af Queen - 09-Maj-2022 kl. 20:30 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at genstart routeren. Det lyder skørt men virker til tider med problemer som disse. Det kan være relateret til DNS.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |