recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Allente.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Allente.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2022 kl. 12:13
Har lige et opfølgende spørgsmål , jeg har lige bestilt Apple TV 4KSmile
Apple skriver "Et HDMI-kabel til at slutte Apple TV til dit tv (4K HDR kræver muligvis et kompatibelt Ultra High Speed HDMI-kabel, som sælges separat) .Hvilken kabel kan anbefales ?? Har LG B9 TV Smile
Mvh.

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2022 kl. 12:25
Hvis du har eksisterende HDMI-kabler liggende så er sandsynligheden høj for, at de virker helt fint.

Hvis du køber nyt, så kig efter betegnelsen 'Premium High Speed'. Det er nok til hvad Apple TV 4K understøtter. Betegnelsen betyder, at kablet fra producenten er gennemtestet på et certificeringscenter til at klare op til 4K 60Hz HDR.

Apple anbefaler 'Ultra High Speed' men i praksis er det kun nødvendigt, når man rykker videre til 4K120Hz HDR signaler. Jeg er ikke klar over, hvorfor Apple anbefaler det – måske bare for at være på den sikre side.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2022 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvis du har eksisterende HDMI-kabler liggende så er sandsynligheden høj for, at de virker helt fint.

Hvis du køber nyt, så kig efter betegnelsen 'Premium High Speed'. Det er nok til hvad Apple TV 4K understøtter. Betegnelsen betyder, at kablet fra producenten er gennemtestet på et certificeringscenter til at klare op til 4K 60Hz HDR.

Apple anbefaler 'Ultra High Speed' men i praksis er det kun nødvendigt, når man rykker videre til 4K120Hz HDR signaler. Jeg er ikke klar over, hvorfor Apple anbefaler det – måske bare for at være på den sikre side.

Mange tak

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu