|
Apple tv, lyd |
Besvar |
Forfatter | ||
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juni-2022 kl. 15:31 |
|
Hej
Mit appletv har pr default tvhøjtaler som lydudgang, så hver gang jeg tænder skal jeg ændre lydoutput til mit airplay grej, er det muligt at ændre på dette så mit Appletv ikke vælger mine tv-højtalere først?? |
||
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at tænde dit AirPlay grej før du tænder Apple TV?
Jeg har haft lidt bøvl med Bluetooth hovedtelefoner, hvor Apple TV valgte mit TV hver gang, indtil jeg tændte hovedtelefonerne før jeg tændte Apple TV 4K. Blot en løs idé |
||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Har ikke lige mulighed for at tjekke, men det virker som om det er denne indstiling Du søger
|
||
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser meget ud som det, tusind tak, jeg havde ellers ledt i en time på nettet efter det😉 Desværre tror jeg det kræver HomePod højtalere - det er i hvertfald ikke umiddelbart muligt på mit Appletv 😳
Redigeret af Valde1936 - 02-Juli-2022 kl. 21:35 |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger Sonos som AirPlay højttaler.
|
||
Zombie1343
Junior bruger Oprettet: 07-Marts-2017 Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kun Apples egne skifter ikke, dvs. fastholder default.
Redigeret af Zombie1343 - 03-Juli-2022 kl. 20:02 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4584 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er kun HomePods som kan sættes som faste højttalere til Apple TV (og virke med Dolby Atmos, spillyd mm.). AirPlay 2 højttalere kan pt. kun vælges som midlertidig output som TV-højttalere. Derfor skal man gøre det igen og igen, når boks/højttalere har været i standby.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Håbede at siden der stod "other wireless speakers" at de var ligestillede.
Er dog ikke et problem her da jeg kører "Old School" med ledninger til højttalerne (Mere stabilt med bedre lyd)
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4584 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
'Other wireless speakers' er desværre kun midlertidigt :-( Forbindelsen imellem Apple TV 4K og 2x HomePods er WiFi Direct så der er meget høj båndbredde tilgængelig – teoretisk mere end i HDMI-kabler – til ukomprimeret PCM-lyd i op til Dolby Atmos. Det kræver derfor heller ikke, at man har et stabilt WiFi-netværk i hjemmet.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |