|
Strøm og data bag tv |
Besvar |
Forfatter | |
caddy83
Bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: i går kl. 17:24 |
Hej alle
Vi har de har på væggen, hvor vi gerne vil have TV så man ikke kan se kabler. Hvilken stikprop og hvilke net kabel stik vil være bedst så TV kan være der uden at det hænger langt ud, skal ikke bruge antenne, kun strøm og net |
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
kan ikke indsætte bille hmm
|
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
det er den her også har vi rj45 stik og et stikkontakt også
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19471 |
Funktioner
Tak(0)
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor ikke bare bruge Wifi ?
Efter at jeg flyttede forrige år, har jeg ikke haft kablet netværk til TV og Apple TV, og jeg har ingen problemer haft, i absolut ingen! Wifi er i dag så godt, hvis du har nogenlunde ordentlig hw og det er sat rigtigt op. Jeg har 3 eero Pro i et mesh setup Jeg har dog HDMI kabel fra TV til suround receiver, trukket bag ved akustik panel væg
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme. Selv med 50 andre netværk og en enkelt (god) router, har jeg ingen problemer med at køre 4k streams via Wifi. Tror de fleste vil kunne klare sig med det samme, hvis det er almindelig stream, og hvis man køber noget fornuftigt HW og bruger list tid på opsætningen. Vedr strøm, så tror jeg at denne stik type er det du leder efter:
|
|
caddy83
Funktioner
Tak(0)
|
kunne være jeg skulle bruge Wifi kun, men Apple TV skal også bruge strøm, tv, Sound bar , så bliver nok nød til at trække et kabel med af væggen bag TV til en stik dåse
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |