|
Prepping - hvor meget gør I ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har købt et atomsikkert skab til min pr0n stash
|
||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja,for Putin har selvfølgelig ingen som helst skyld i at verden balancerer på randen af en 3.verdens krig..
Redigeret af katbird - 3 timer 58 minutter siden kl. 05:39 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Off Topic: Den 3. verdenskrig ER da allerede i gang. Vi støtter - eller PRØVER på det, Ukraine med våben. Nordkorea, Kina og andre støtter Rusland med våben. Sanktioner - HA! Hjælper jo NADA. Tilbage til emnet. Jeg har gjort lidt... Fyldt vand på rødvinsflakser, som har skruelåg - ved ikke, om det er fornuftigt. Købt lidt langtidsholdbare fødevarer, som ikke skal tilberedes. Powerbank: Nej Nødradio: Nej. Jeg kan vel købe batterier til en gammel transistorradio, og så bare stille ind på P4 Nordjylland, når krisen er der. Ingen APP-bøvl der! Bare tænd den gamle Philips 092, så er der gang i kassen.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 965 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har købt kondomer til mindst 3 dage..
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |